Komfort i bezpieczeństwo
dla Twojego Dziecka
Jesteś tutaj: Strona główna / Serwis

Serwis

Wszystkie produkty TOPCOM KIDZZZ posiadają 24-miesięczną gwarancję producenta.

Reklamacji nie podlegają:

- baterie,

- akumulatorki,

- części eksploatacyjne,

- wady nieznacznie pływające na działanie czy wartość sprzętu,

- uszkodzenia powstałe nieprawidłowym użytkowaniem,

- uszkodzenia powstałe w wyniku zastosowania nieoryginalnych części lub akcesoriów nie zalecanych przez Topcom,

- uszkodzenia wywołane przez czynniki zewnętrzne takie jak pioruny, woda, ogień oraz uszkodzenia powstałe w trakcie transportu

Wszelkie roszczenia gwarancyjne zostaną uznane za nieważne jeśli urządzenie było naprawiane, zmieniane lub modyfikowane przez użytkownika.
 
 
DIGITAL MEDIA SERVICE - DMS zaprzestał świadczenia usług serwisowych dla produktów TOPCOM.
Prosimy o nie odsyłanie wadliwych produktów do firmy DMS. Produkty nie będą naprawiane.
 
 
Wszystkie wadliwe produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonm zakupu prosimy zwrać do punktu nabycia towaru.
 
 
 
 
UWAGA:
 
Często reklamacje są wynikiem nieprawidłowego czyszczenia urządzeń. Instrukcja obsługi zawiera szczegółowe informacje o sposobie czyszczenia produktu. Prosimy się z nią zapoznać i przed oddaniem produktu na reklamacje prosimy doczyścić diodę termometru oraz wyczyścić nawilżacz z kamienia. Często to wystarczy żeby produkt zaczął znów działać prawidłowo.
 
 
Do serwisu nie przyjmujemy urządzeń brudnych.